Theater Regensburg

  
  24.02.08

      Repertoirevorstellung

      'In der Pause - dem Volk aufs Maul geschaut'

     Vincenzo Bellini
    'Norma'
     
  

 

 
 


Vertrauen ist gut, Kontrolle ist besser - öffentlich machen ist Pflicht !
 

 
 
 

Gedanken zu Norma am Operpf. Metropol-Theater Regensburg
 
 
 
Besetzung, der am 24.2.2008
besuchten Vorstellung
 
 
Pollione, römischer Prokonsul in Gallien Yoon-Jong Kook
Oroveso, Haupt der Druidenpriester Sung-Heon Ha
Norma, dessen Tochter, Oberpriesterin, eine Seherin Christina Lamberti
Adalgisa, Priesterin Anna Peshes
Klothilde, Normas Freundin Teresa Sobotka-Anastasow
Flavius, Polliones Begleiter Kalle Koiso-Kanttila

to top

 
Mei, Frau Doblinger sans a moi wieder im Theader?
Was machens do mit ihrm Mantel?


Griaßt eaner Frau Islinger - jo mei i war so spät heut omds. I hob z'lang ferngschaut wegen dera Wahl im Hamburg - nexte Woch' san mir dro und do wollt ich doch wissen wie's do oben zuageht.

Und's war ka Zeit ,ehr, dass an Mantel noch weghänga?

Na, da woar ka Zeit und ich wiui auch gleich wieder hoam, vielleicht hot sich noch wos geändert, ob's die FDP  geschafft hat oder ned.
Wissen's, die hom jo noch die 5 Prozent, bei uns do kann mer ja mit vui weniger neikumma.
Do werd's 's Meierhoferl a wieder schaff'n, der hot ja jetzt guat, der hoat ja die Unterstützung von TVA. Sei Frau macht doch do ois.


Wos, des hob' i gor ned g'wusst.
Ober Frau Doblinger, wo san's denn d' ganze Zeit g'wesen - sie ham doch aa a Abo.


Frau Islinger, wissens, des passt mir hier ois gor net, was die do macha - ich muass a mol zu der Frau Dobner geh, ob i net doch des Abo kündig.

Drei moal bin i jetzt schon in der Paus'n hoamganga - des schiechliche Diadem des Todes - oder wie des hoaßt, wos woarn nacha des?
I hoab des net verstandn und des anderne do a net, do bin i a in der Pausn weg - wie hoaßt'n des - ja jetzt fällt mer's ein, Yankeedoodle, oder so, des Brigadum oder wie des hoaßt - i versteh nix vom Theader, aber schee solls holt sei, und wenn i des heut wieder oschaugn muass, do graust mer halt und ollerweil die Chines'n do auf der Bühne.

Wissen's i hoab ja nix gegen die Asiat'n, mir hom jo a a japanisch's Auto und an Fotoapparat hoam mer jo a von dene Chines'n und und wos noch ois und chinesisch essen geh'  mer a - aber heut Obend ist oaner, der der soll der Konsul von Rom sein - hots damals a scho Chines'n in Rom gebn und der der Oberpriester is a a Chines.
I versteh des ois net - is jetzt ois globallisiert?

Und seit wann ham die Gallier Maschinengewehre g'habt - beim Asterix wor des net a so.
Bei dera Frau List hot's des ois net geb'n.

Frau Doblinger, des stimmt net - erinnerns eana no an den Oberon, der Chor is do a mit G'wehrn aus der Versenke kumma, wia de Taliban.

Ach, hörn's auf, Frau Islinger, früher wor ois besser.
Und g'wisst hom mer net ois, do hot bloss die MZ geb'n - jetzt steht überoi wos.

Hom mir früher g'wisst, was im Stadtrat g'redt worn is?

Jetzt des do mit dem Daut und die anderne, die hält die Hand auf, wanns a Wohnung an de Ausländer gibt und is die besser als der Posterer, den's do jetzt einsperrrn wolln wegen dem sein Geld in der Schweiz.


Na, Frau Doblinger, des is net die Schweiz, des in Liechtenstein, wo die des Geld hin ham.

Jo, mei dann halt net die Schweiz, aber mir zal'n olle Steiern und die andern, die  schleppens Geld in die Schweiz und dann legen's halt was dem Staatsanwalt hi und der lasst eana laffa.
Des geht doch ois net.

Und wos wird sein next Woch do in Rengschburg - do wern zwoa verliern und die zwoa wern sich z'samm tuan und dann kriagn mer doch noch a Stadthalln am Donaumarkt.

Jetzt will die Fürstin im Schloss a Hotel ham, weil's des ois nimmer zahl 'n ko, des riesige Haus und do hot's wohl den Greipl g'fragt, ob's des derf und der war heut abends im Fernsehen - mei is der wampert woarn.

G'moant hot er, ihm is wurscht, ob die Gäste do im Hotel dann auf die Gräber von die Vorfahr'n frühstückn wern.

Mei 's holt a so - die macha olle wos wolln.
I denk i geh gar net mer hi zur Wahl - schlimm, aber wos soll mer macha.
I woas nimmer weider, wen i wähl'n soll.


Frau Doblinger jetzt klingelt's scho, jedtzt müss mer nei geh'n - bleims halt noch do - jetzt is eh wurscht, wos in Hamburg ist. Jetzt geht's um die Norma.

Sagn's amol Frau Islinger hoaßt dera Norma-Lod'n do im Boahnhof, hoaßt der nach dera Frau do ob'n auf dera Büh'n?
Der Lodn muss doch laffa und wos bringa - des die abnd's noch singa geh'n muss, versteh i net.

 
     

Als Premieren-Abonnent Theater Regensburg und Abnehmer von Karten aus dem freien Verkauf
dieses und anderer Theater
veröffentliche ich auf dieser privaten Homepage meine Meinung.
Ich
verstehe die Besprechungen und Kommentare nicht als Kritik um der Kritik willen,
sondern als Hinweis auf nach meiner Auffassung zu Geglücktem oder Misslungenem.
Neben Sachaussagen enthalten die Texte auch Überspitztes und Satire.
Für diese nehme ich den Kunstvorbehalt nach Artikel 5 Grundgesetz in Anspruch.
In die Texte baue ich gelegentlich Fehler ein, um Kommentare herauszufordern.
Dieter Hansing

 

 


 

 


 

 

 



 

 



 

 



 

 

Zur Startseite...
 

Werbung


 

Werbung


 

Werbung


 

Werbung


 

Werbung



 

Werbung



 

 

Werbung


 

Werbung



 

Werbung



 

Werbung



 

Werbung



 

Werbung

 


 

Werbung